2008. július 8., kedd

Előszónak.....

Hello!

Én Timi vagyok, Romániában lakom,16 éves vagyok a story-ban. Egyenes, barna hajam van, zöldesbarna a szemem, nagyon szeretem a rock-ot és a Tokio Hotelt.
Éppen a három hónapos vakációmra készülődöm.

Linda Smith: a legjobb barátnőm, nélküle nem tudnám elképzelni az életem. Nagyon kedves, mosolygós, meghallgat ha gondom van, mindig felvidít.
Vivien Packer(Vivi): gyerekes, kedves, vidám csajszi, tök jól el lehet vele szórakozni.

Denisse Bermant: ő a szomszédom, gyakran elbeszélgetünk, megértő, csendes, nagyon jó ízlése van, mindig vele megyek cuccokat vásárolni.

Lehet a történetek olykor nagyon hosszúra húzódnak , de remélem lesz majd türelmetek elolvasni őket.

És ami a legfontosabb, remélem, tetszenek majd.
Kérlek írjatok sok komit, hogy tudjam , mi a véleményetek.
Ja és ha van valami ötletetek a story-kal kapcsolatosan, szóljatok, hogy adjam le az msn címemet, hogy elmeséljétek. (nem adom le mindnekinek mert van aki kihasználja ezt)


(antik plz kíméljenek, és ne írjanak)



Jó szórakozást!!!!!

Nincsenek megjegyzések: